03 March 2008

____________________________________

Kričím...vnútri...do seba...na seba. Ničivý záblesk krutosti a desu. Niečo vo mne explodovalo a roztrhalo moju dušu na franforce. Poletujú okolo mňa ako malí strašidelní duchovia v deravých plášťoch. Každý s časťou mojej bolesti a strachu. Znova kľačím v prachu, v snahe nabrať silu z toho jediného, čo ostalo. Miešam krv so zemou. Nech mi to zalepí rany, čo nechcú prestať krvácať. Nech to prekryje špinu, čo mi vliezla pod kožu. Vypálené na líci...ZLÁ. Tri písmená. Tam, kde malo žiariť teplo niečích pier. Prehratá vojna s korunou z vavrínu.

Čakám na milosrdnú ranu do spánku.

Možno sa znova narodím...

6 comments:

  1. Aj ja cakam. Na znovuzrodenie. Na novu sancu. Na nove rano. Dufam, ze sa dockas, toho na co/ktoreho cakas.

    ReplyDelete
  2. tak vidim že 3.3 nebol moc dobry deň ani pre teba segra..chce to reset

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:15 PM

    tak,toto snat nie je mozne,otrasne skarede pozadie si si zase dala,nemozem precitat ani jedno slovo.To bude este asi tou tvojou pubertou...Kaslem z vysoka na tvoje blogy ;( a na vsetky kurvy, anjelov a dokonalost)
    nikdy sa uz znova nenarodis!!!

    ReplyDelete
  4. Vedela som, že sa tu oplatí zastaviť...

    ReplyDelete