12 September 2006

Žltá hviezda, červené áčko

Oboje značky, ktoré ak nosíš na hrudi, svietia do diaľky. A ľudia sa odvracajú alebo napľujú do tváre.

Biľag.

Je málo, ešte stále málo tých, ktorím nezáleží na znamení na klope kabáta, ale záleží na tom, čo bije pod tou klopou. To, čo hviezda či áčko zakrýva. Srdce človeka. Podstatu...

Ako ťažko je sa ho zbaviť. Aj keď ti ho dovolia dať dole, ostáva po ňom hlboko vypálené znamenie. Jedno v duši a jedno v pamäti ľudí. A tí sa stále odvracajú a stále majú dosť jedovatých slín.

Aj ja mám jedno, nedá sa zmyť. Je vypálené prihorúcim kovom a bledne neskonale pomaly. A stále čítam v očiach ľudí zmätok, odmietanie, predsudky a nechuť pochopiť...

9 comments:

  1. Anonymous6:00 AM

    Medenka, ja som nic take nevidela... mozno HO citis tak velmi preto, ze o nom vies...
    A mame ich kazdy...

    ReplyDelete
  2. Who is to say, what is a sin in God's eyes? Only God!

    Who is to say, what is wrong or good in your eyes? Only you!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:39 PM

    tazko sa zmyva... no po case vybledne... urcite...

    ReplyDelete
  4. Hoď do mňa kameňom, kto si bez viny... Medenka, aj keby som vedel, aký biľag - je mi to u riti... vieš? ;o)

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:02 PM

    taky pekny dlhy prispevok a je fuc. Tak radsej osobne
    rdb

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:20 AM

    Mohlo by to byt napriklad
    - sarlatove pismeno A
    rdb

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:21 AM

    ale som sa rozhodol, ze aspon zaver toho mojho prispevku sem skusim dat este raz
    ...slovami klasika Kelisovej "I na to bych se ja vyprdla...Velebnosti"

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:19 PM

    medenka, najfrekventovanješím povolaním ľudstva je nálepkovanie

    ReplyDelete
  9. Anonymous8:36 AM

    hmm?

    ReplyDelete