07 August 2006

Nočne potichu

Vraj prečo vždy chcem riešiť veci v noci. V noci treba spať alebo aj iné. ;)

No preto.

Pretože tma obrusuje hrany, aj hrany vyslovených slov.
Pretože noc dovolí hanblivým myšlienkam odkryť tvár.

Pretože v tme si tak blízko a aj tak mám okolo seba nekonečný priestor.
Pretože v noci je ten nekonečný priestor mäkký a bezpečný ako tvoje objatie.

V tme nie sú tváre a telá, sú len pocity a vyslovené vnútro. Vtedy viac počúvame seba a navzájom.

Lebo oči sú v noci slepé a uši šmátrajú po obrubníkoch slov bielou paličkou srdca. :)

13 comments:

  1. ja by som najradšej žil v noci a cez deň spal :) mám radšej tmu

    ReplyDelete
  2. Stephen :) potom budes mat malo vitaminu d a z toho su potom d - epky :) ale niekedy je to fajn, nocnym netopierom

    ReplyDelete
  3. Su dva druhy depresii :) Podstata je ta ze uz nasli velmi dobru latku, novinka, coskoro bude vsetko fajn :)

    Minule mi kamarat doktor o tom rozpraval. Podstatou je to, ze biorytmus nemozes mat rozhadzany ako len chces. Cize ak mas, trpis nespavostami, depresiami a inymi hlupostami co sa v podstate daju uz uspesne napravit ;)

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:26 AM

    medenka nádhera.

    ReplyDelete
  5. nick, a nehovoria toto vzdycky ked objavia novu zazracnu latku? a furt sme na tom zle :)))) teda poniektori

    germi, tesim ze pacilo :)

    ReplyDelete
  6. Ty v noci nevidis? Skoda.:)

    ReplyDelete
  7. kde na toto chodis? ;) pekne...

    ReplyDelete
  8. noc dovolí hanblivým myšlienkam odkryť tvár
    uši šmátrajú po obrubníkoch slov bielou paličkou srdca

    medenka, to sú metafory nevídanej hĺbky. Úžasné. A to nepreháňam.

    ReplyDelete
  9. som za!
    rozprávať o vážnych veciach by mali ľudia v noci, alebo so zaviazanými očami. Aspoň by zapojili do debaty iné zmysly, potrebné na pochopenie. Čo tak sluch...

    ReplyDelete
  10. V noci ...

    v noci, keď nevidí moju tvár ale srdce. Keď sa nedotýka tela, ale duše...

    ReplyDelete
  11. Medenka, krásne. Všetko. Slovo za slovom.

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:27 AM

    Uzasne zoradene - zoskupene slova
    rdb

    ReplyDelete
  13. Anonymous11:43 PM

    invo ma pravdu, toto je uplne ze bez diskusie najsamfamoznejsie nieco, co si stvorila, medenka .. ;-).

    som .. wow!

    ReplyDelete